Izvještaj sa izleta

Posted by on 28/03/2013

Izlet na Veliki Planik 23.3.2013.

Vrijeme, vrijeme...uvijek nam kroji planove pa tako i ovaj puta. Naime, zbog najave (istinite) snijega u nedjelju, pomaknuli smo izlet na subotu. Iako je promjena termina i skupljanje potvrda polaznika za novi termin nezahvalan posao uspjeli smo skupiti grupu od 18 planinara.

Polazak je bio u 06.00h iz Duge Rese prema planu. Kroz Gorski kotar nas je grijalo sunce i zbilja je bilo predivno uživati u suncu dok je oko vas sve bijelo. Gorski kotar još uvijek krcat snijegom.

Veliki Planik - 1272m

Prolaskom kroz Tuhobić ugledali smo Učku sa bijelim padinama (malo nas je zabrinulo) i izgubili sunce. Naime, bilo je prema prognozi (visoka naoblaka). U Veprincu pauza uz razgledavanje starog grada Veprinca i ispijanje kave s najljepšim pogledom na Kvarner.

Na Poklonu smo u 8.40h te u 9.00h napuštamo mini-bus i krećemo put Velikog Planika. Gazimo snijeg tj. po snijegu jer je snijeg kompaktan i sabijen. Jedino na mjestima malo propadamo. Put prolazi ok , malo se skupina razvuče pa se opet okupi i tako u 11.15h dolazimo na sedlo između Malog i Velikog Planika.

Županj vrh - 1138m

Neki odlaze posjetiti i Mali Planik dok većina nastavlja na Veliki Planik – 1272m (dolazak 11.30h). Na vrhu odmor, slikanje i ručanje s pogledom i hladnim vjetrom. Svejedno je užitak gledati Učku i Istru na jednu stranu, a na drugu Risnjak, Platak, Snježnike i ostale vrhove grobničkih Alpi.

U 12.00h nastavljamo put Korita. Ubrzo u šumi nailazimo na zagrepčane koji nam govore da je kuća na Koritima zatvorena. Malo tužno nastavljamo i za 1h dolazimo na Korita kad tamo Lada niva ispred kuće i dim iz dimnjaka! Super, nagrada za cjelodnevno hodanje. Nakon kratkog odmora krećemo i na kružnu turu do Županj vrha (1138m). I to je obavljeno brzo te u 15.00h silazimo prema Brgudcu gdje nas čeka prijevoz za doma. U 16.00h polazak za Duga Resu gdje stižemo u 18.00h.
Sve je bilo brže od planiranog.....pozdrav.