Author Archives: admin

Dugi Otok 31.8. – 1.9.2019 (Vrh Orljak – 301 m)

Plan izleta:1. dan:04:30 h polazak ispred Hotela Duga Resa08:00 h kreće trajekt iz Zadra prema Dugom otoku09:40 h pristajanje trajekta10:30 h polazak prema vrhu Orljak i špilji Strašna peć13:30 h planirani povratak do kombija14:00 h dolazak u kamp Dugi otok u mjestu Luka, nakon što sesmjestimo u kampu posjetit ćemo park prirode Telašćica2. dan:Nakon doručkaViše…

Categories: Novosti | Comments Off

Izvještaj sa izleta na Orlovo Gnijezdo od 20.7.2019.

Ljetna subota 1 h u noci,15 clanova HPD Vinice u zajednickom izletu sa PD Dubovac ukrcava se u bus za turbo atraktivan izlet na Orlovo gnijezdo i Kraljevo jezero u Njemackoj.Sam izlet ima karakteristike turistickog izleta, no to ne umanjuje planinarski dozivljaj, jer su cijeli dan oko nas bili predivni Alpski vrhovi oko mjesta Berchtesgadena.DosliViše…

Proslava 95. obljetnice osnivanja društva

Hrvatsko planinarsko društvo „Vinica“ Duga Resapoziva Vas na proslavu 95. obljetnice osnivanja Društva na tradicionalnom pohodu Vinica – Martinščak14. srpnja 2019. godineNaše Društvo osnovano je davne 1924. godine, dana 01. kolovoza, no odlučili smo to proslaviti u sklopu našeg tradicionalnog ljetnog pohoda Vinica – Martinščak koji će se održati u nedjelju 14. srpnja s početkom uViše…

Izvještaj sa izleta Bojinac i Tulove grede

Krenuli smo 06.04 u 06:00 iz Duge Rese,u Starigrad smo došli u 9:30 i popili kavu kod Dinka,potom nam je trebalo 45 min do parkinga na Velikom Rujnu odakle smo i krenuli prema Bojincu u 10:45 .Na vrh Bojinca Bojin kuk 1110 m/nm došli smo u 13:40,zadržali smo se 45 min na vrhu i krenuliViše…

Izvještaj s izleta na Risnjak i Snježnik (28.04.2019)

Okupili smo se u 6:00 na parkingu Hotela Duga Resa. Na izlet je išlo ukupno 26 planinara, od toga 21 član HPD Vinice, 4 planinara iz HPD Cibalija Vinkovci te jedan planinar iz Petrinje. Nakon što smo se smjestili u autobus krećemo prema Platku. Na početku nas prati kiša, ali ona ubrzo prestaje i javljaViše…