Izvještaj s izleta na Risnjak i Snježnik (28.04.2019)

Posted by on 03/05/2019

Okupili smo se u 6:00 na parkingu Hotela Duga Resa. Na izlet je išlo ukupno 26 planinara, od toga 21 član HPD Vinice, 4 planinara iz HPD Cibalija Vinkovci te jedan planinar iz Petrinje. Nakon što smo se smjestili u autobus krećemo prema Platku. Na početku nas prati kiša, ali ona ubrzo prestaje i javlja se sunce. Na odmorištu Ravna Gora imamo kratku pauzu za kavu. U 8:30 krenuli smo s parkirališta na Platku prema Snježniku i došli tamo u 10:00. Na Snježniku smo napravili pauzu za doručak budući da je bilo dobro vrijeme i vrhunska vidljivost na okolne planine. Poslije doručka se spuštamo sa Snježnika i krećemo put Risnjaka. Do Schlosserovog doma stigli smo oko 13:30. Nakon kratke pauze osvajamo vrh Veliki Risnjak. Dok smo se penjali na vrh vrijeme se počelo mijenjati, navukli su se oblaci, tako da se nismo zadržavali na vrhu već smo se vratili do doma i napravili pauzu za ručak. U međuvremenu je počela padati kiša i solika. Pojevši ručak, vraćamo se prema planinarskom domu Sušak na Platku praćeni kišom u dva navrata. Unatoč toj kiši, vlada dobro raspoloženje te se uz pjesmu i smijeh u 17:30 vraćamo do Sušaka. Nakon što smo se presvukli i okrijepili, u 18:15 krećemo prema Dugoj Resi u koju smo stigli u 20:00.

Hvala svima koji ste sudjelovali, bio mi je užitak voditi vas. Lijepi pozdrav našim gostima iz Petrinje i Vinkovaca!