Izvještaj sa izleta na Klek

Posted by on 10/01/2017

15941303_10208345421615930_5342146106561793988_n
Prema godišnjem planu prvi izlet u 2017.-toj je izlet na Klek povodom obilježavanja tradicionalne planinarske nove godine. Sastali smo se po običaju u 08:00 ispred robne, netko i ranije u obližnjem kafiću na kavici. Ukupno četrnaest hrabrih, zaista hrabrih jer je prognoza bila loša, debeli minus popračen pahuljicama snijega. Nakon kavice u omiljenom Ogulinskom kafiću krenuli smo do Bjelskog gdje smo uz nekoliko kraćih pauzica stigli do doma. Na domu nas je dočekala očekivana gužva pa smo bez puno okljevanja odlučili tko ostaje a tko je spreman za daljnji put do vrha. Po utabanoj stazi bez problema stigli smo do vrha, poslikali se i vođeni mirisom kuhanog vina nestrpljivo krenuli natrag do doma gdje je ekipa čuvala mjesto tako da smo se uspijeli i ugrijati. U 14:00 sati dogovoren je silazak prema vozilima zatim posjet  sirani Miščević, no prije toga kratko smo se zaustavili i posjetili skijalište Vučići. Oduševljeni hrabrim klincima na skijama, vožnju do Josipdola kratili smo maštanjem o našem vlastitom skijalištu na Vinici. Kao šećer na kraju, nekoliko zalogaja sira i pokoja rakijica savršeno su nam prijali. U 17:30 vratili smo se Duga Resu.