Izvještaj sa izleta “Dabarski kukovi i Bačić kuk”

Posted by on 16/10/2016

U subotu 08.10.2016. ukupno nas 16 redom svi članovi HPD “Vinica” okupilo se ujutro 15 do 6 ispred hotela “Duga Resa” i na izlet smo krenuli kako je i planirano u 6 h.
U Gospić smo stigli oko 8 h gdje smo obavili dodatnu kupovinu,a kako je dan ranije pao dogovor da bacimo roštilj za večeru, bilo je potrebno kupiti i nešto za na rešetku(meso,povrće itd…), usput smo popili i kavicu u hotelu “Ana”.
Na Dabarsku kosu dolazimo nešto prije 10 h, pripremamo opremu i u 10 sati krećemo prema kukovima. Redom smo obišli Butinovaču, Široki kuk, Vranji kuk, Žuti kuk i na kraju Kizu! Moram napomenuti da smo putem osim tri poskoka sreli i grupu iz PD “Sveti Mihovil” iz Šibenika njih 10-ak,te još nekoliko planinara iz Zg.-a koji su također obilazili kukove,a cijeli dan nas je pratilo lijepo i sunčano vrijeme. Sa Kize smo se spustili na Premužićevu stazu i krenuli prema Dabarskoj kosi gdje dolazimo u 19 h, sjedamo u vozila i krećemo prema Ravnom Dabru.
U domu nas je dočekao domar Mile i kad smo se smjestili ženski dio ekipe je pripremio meso za roštilj dok je Đani sve to ispekao (sve pohvale kulinarskoj ekipi). Druženje se nakon odlične večere uz pivicu i dobro vino nastavilo do otprilike ponoći.
U nedjelju ujutro buđenje je bilo oko pola 8 i nakon doručka i pozdrava sa domarom Milom krenuli smo prema Bačić kuku. Na sreću, naoblaka koja je tokom noći donjela i malo kišice, ujutro se razišla i kako smo bili sve bliže vrhu tako je i vrijeme bilo sve bolje. Na sami vrh Bači
kuka popelo se nas 13 dok je troje članova pričekalo ispod vrha. Sami uspon na vrh, isto tako i silazak je dosta tehnički zahtjevan pa je na dijelu gdje je postavljena sajla dodatnu pomoć pri usponu i silasku pružao naš Sale! Laganim tempom spustili smo se prema cesti ispod Bačić kuka gdje su nam bila vozila.
Tu je pao dogovor da pristanemo u hostelu na Baškim Oštarijama kako bi nešto pojeli i popili kavicu.
Ipak, sami uspon po kukovima dan ranije je dosta umorio veći dio ekipe i nakon ručka većina je bila za to da ipak propustimo uspon na Visočicu, a bili smo malo i knap sa vremenom tako da sam odlučio da ipak krenemo polako prema Dugoj Resi gdje smo stigli oko 17.30.
Odlična ekipa i lijepo vrijeme ovaj izlet su učinili idealnim da ujedno i obilježimo 1.međunarodni VIA DINARICA DAY, a sudionici izleta su bili:
Gržan Mirjana,Nikola,Tatjana, Horvatić Dražen, Neda Šimić, Anica i Adriana Luketić, Višnja Banjavčić,Petra Poljak, Romano Horvat, Saša Mačešić, Fabac Đani, Gogo Šteta, te pomoćni vodiči Mario Grman i Bruno Banjavčić.
Još jednom velika pohvala ekipi i pomoćnim vodičima na ugodnom druženju!!!