Izvještaj sa izleta OTOK VIS – DANI PLANINARA DALMACIJE (08,09,10.04.2016)

Posted by on 14/04/2016
2016-daniplaninara-visNakon okupljanja na željezničkoj stanici Duga Resa u 23,45 krenulo je devet planinara

(7 članova Vinice i 2 člana Dubovca) vlakom pravac Splita.Dolaskom u Split u 06,55

krenuli smo prema luci gdje smo kupili karte za naš slijedeći prijevoz do Visa a zatim
u obilazak najlipšeg grada na svitu.Nakon kavice na rivi i šetnje Splitom po ugodnom i toplom
vremenu uputili smo se na trajekt u 11,00 i sretni i veseli doplovili na Vis u društvu stotina
planinara u13,20. Domačini su nas dočekali limenom glazbom i okrijepom na štandovima
te nas uputili u razgledavanje grada Visa (muzej "Batarija" i Rimskim termama)
Nakon krače pauze u 15,30 krenuli smo sa prvom grupom put pl.kuće "Sveti Andrija"- Podšpilje.
Sunčano i toplo vrijeme dalo nam je prostora za potpuni doživlljaj svih prirodnih ljepota kojima
obiluje Vis (mirisi raznog bilja,predivni vidici).Dolaskom u Podšpilje u 19,30 i nakon zauzimanja
mjesta za spavanje,domačini su nam pripremili ukusnu večeru.Bilo je tu od ribe do janjetine.
Druzenje uz ples, pjesmu i tombolu trajalo je za neke do ranih jutarnjih sati.
Nakon kišne noći jutro je obečavalo još jedan lijep i sunčan dan gdje smo nakon doručka u 08,00
sa prvom grupom krenuli na Hum(587) uz put obišli Titovu špillu i na vrh stigli oko 10,00 uslijedilo je
fotkanje i uživanje u predivnom pogledu na grad Komožu te otoke Biševo,Palagružu,Svetac,Jabuku.
Spuštanje sa Huma u Komižu je dosta strmo te nam je uz dosta opreza a imali smo i vremena trebalo dva sata do grada.Tu su nam domačini pripremili planinarski ručak-grah te smo nakon ručka
svi završili na plaži.Polzkom na autobus za grad Vis u 14.00 započeo je i naš povratak kuči,u Visu
smo imali još dva sat do polaska trajekta te smo ih iskoristili za razgledavanje grada i kafiča.
Ugodnu voznju trajektom činili su nam planinari Dalmacije pjesmom a sunce na palubi i prekrasni
pogledi na otoke učinili ovaj izlet nezaboravnim.Dolaskom u Split 19,00 odlucili smo se počastit
još jednom šetnjom po rivi i u21,00 krenut prema vlaku za Dugu Resu. Nakon sedam sati spavanja
u vlaku sretni i punih baterija stigli u naš grad u 04,45.
Hvala svim učesnicima izleta !