Izvještaj sa izleta na Dinaru

Posted by on 11/05/2015

dinara2015Članovi HPD VINICA i PD DUBOVCA, nas 15, krenuli smo u 04:00 sa parkinga kod hotela Duga Resa. U Knin smo stigli u 07 :30 i tamo su nas dočekala još 4 planinara iz našeg društva i nakon kave smo se našli sa domarem Pericom koji nam je dao ključ od Pl. kuće Brezovac, zatim smo prošli po meso i ostale namirnice za roštilj.

Potom smo krenuli put Dinare odnosno sa autima na Suvo polje, zatim smo napustili krenuli prema Pl. kuće Brezovac, do koje nam je trebalo 2 h laganim hodom, uslijedio je odmor, ručak pa odlazak na Badanj, trebalo nam je od od kuće 01:30 h, zatim je uslijedilo slikanje , razgledavanje, puštanje zmaja od strane Tomija i bodrenje od nas svih da uspije u tome (nismo uspijeli). Zatim smo se spustili do doma i počeli roštiljat, nakon večere Damir iz PD DUBOVCA je zasvirao gitaru koji je donio i uslijedila je pijesma.
U nedjelju smo se probudili u 06:00,spremili se i krenuli prema vrhu Dinare - Sinjal, vrijeme nije bilo obećavajuće pošto je bilo oblačno i puhalo je, nakon šta smo dosli na sedlo prije vrha, odlučili smo da idemo dalje jer nije grmilo mada je puhalo. Radi bure smo morali biti jako oprezni jer pred samim vrhom jako puhala i  na vrh smo došli za 2:30 h i tamo smo se zadržali 0:30 h. Nakon što smo se vratili u Pl. kuću Brezovac krenuli smo prema Kninu i  kninskoj tvrđavi. U 19:00 smo krenuli za Dugu Resu i stigli smo u 22:30. Planinari su više puta rekli kako su sretni što su išli na taj izlet jer im je dva dana prošlo uz smijeh, pjesmu i prijateljsko druženje iako su se poneki upoznali tog dana kad smo krenuli na izlet.