Izvještaj sa izleta na Svetu Geru 25.01.2015.

Posted by on 09/02/2015

Ove godine smo pohodili Sv. Geru u sklopu službenog izleta našeg HPD Vinica. Pohod je tradicionalan i pruža sve planinarske užitke tijekom zimskog perioda (snijeg, uspon, poglede). U 7.45h krenuli je 10 najhrabrijih iz Duge Rese koje ni jutarnja mješavina kiše i snijega nije omela u nakani da dan provedu na otvorenom. Dolazimo u Sošice oko 9.00h gdje nas dočekuje 10cm sviježeg snijega. U 9.10 smo započeli uspon i stigli na vrh u 11.40h preko Boljare i Maličevog krča. Vrijeme je bilo idealno zimsko: snijeg uz blagi minus tako da su svi uzivali u pravom zimskom usponu te osobito u snijegu kojeg u našim krajevima nema već dugo. Na vrhu smo sreli puno planinarskih i inih kolega te s njima proveli vesele trenutke na vrhu. Da izbjegnemo gužvu krenuli smo ranije natrag sa vrha (12.20h) istim putem do Sošica. U Sošice smo stigli brzo te iskoristili da nema gužve i u miru pojeli i popili delicije u Gostioni Ilas-Radic. Dogovoreno je da još posjetimo Jazovku i Sopotski slap te oko 14.30 krečemo iz Sošica tom pravcu. Za povratak kući iskoristili smo novu asfaltiranu cestu preko Tomaševaca (ispod Ječmišta) do Petričkog sela gdje smo se priključili na glavnu cestu za Breganu tj Krašić. Spustili smo se do doline Kupčine i nastavili do Duge Rese gdje dolazimo u 16.50h. Uz kavu i Colu oprastamo se u hotelu. Na kraju dana smo se rastali s osmjehom na licu jer smo proveli divan dan na snijegu.