Izvještaj sa izleta na Risnjak (11.10. 2014.)

Posted by on 14/10/2014

Prema dogovoru krećemo oko 7 sati ispred hotela. Pošto se okupilo nas 21 raspoređujemo se u 5 automobila i krećemo starom cestom put Delnica di je dogovor popiti kavu i obaviti sitan shopping.

Oko 10 sati stižemo u Crni lug di kupujemo ulaznice u restoranu NP Risnjak.

Krećemo obrnuti krug – Horvatovom stazom – kako bi se prije riješili strmije staze, a za povratak biramo put preko Medvjeđih vrata.

Prolazimo makadamom do odvojka koji vodi desno u bukovu šumu, koja je još uvijek u lošem stanju (posljedica prošlozimske ledene kiše  ). Staza je lijepo sređena i prohodna.

Što se više dižemo teren je sve atraktivniji . Dan je predivan...malo oblaka, malo sunca, nema vjetra , temperatura idealna.

Uz kratke pauze , kroz 3 sata stižemo i do zadnjeg uspona prije livade kod Schlosserovog doma. Tu je vjetar malo pojačao pa se većina smjestila uz topli kamin u domu.

Nakon što smo pojeli krenuli smo na sami vrh Veliki Risnjak 1528 mnv koji je nekih 15ak minuta udaljen od doma. Kroz gustu klekovinu stižemo do tehnički atraktivnih detalja. Uz pokoju sajlu stiže se do “volana” kojeg su premjestili sa samog vrha niže.

Vidljivost je dobra, vidi se more , Lokvarsko jezero, Snježnik, Guslica I malo slovenskih planina. Pogled sa vrha nije kakav pamtim u jesen ..pun boja..

Obavlja se zajednička fotka, žigovi I spuštamo se natrag do doma, di nakon još jedne male pauze krećemo kružnim putem natrag.

Spuštamo se do Medvjeđih vrata I laganim tempom kroz 3 sata stižemo i do dijela poučne staze Leska I restorana parka di svi odlučimo probati pokoji specijalitet sa borovnicama . Kući smo krenuli oko pola 7.

Još jednom želim zahvaliti svom pomoćnom vodiču Zedu na nesebičnom I predanom sudjelovanju u organizaciji ovog lijepog izleta